-

-

joi, 12 noiembrie 2009

XXL

                                                          

4 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

Parafraza la Ce aude Unicornul... Hi,hi,hi!
Dar: Ce vede el?
Frumos, mi-a placut.

SOmeONE spunea...

Da, pentru ca tot se vorbea de simturi. Intre auz si vedere, multi aleg sa se bizuie pe cea din urma. Pana ce nu se lasa intunericul, evident.
Mai trec pe la tine, ma inspiri. :)

Cristiana spunea...

Sorin, pe mine ma mai primesti cu... esoterismele mele pe aici??? Cu... meta-fizicele mele??
Primesti un inorog in vizită????

SOmeONE spunea...

Oricand vei dori, esti binevenita.

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)