-

-

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

:(


8 comentarii:

Ryanna Pop spunea...

Această întâmplare probabil deloc întâmplătoare întristează inimile celor care cred în libertate.Din nefericire libertatea sub orice formă de manifestare a ei mai mereu se clădește pe cadavrele unor oameni nevinovați.(așa cum a fost și la noi în 1989)
Bine ai revenit!

SOmeONE spunea...

Paradoxul cel mare al acestei "intamplari intamplatoare" este ca nu are nimic de-a face cu nicio forma de libertate dar pica perfect pentru a fi folosita la ingradirea celei - deja putina - ramasa.
Multumesc, Ryanna! :)

Ryanna Pop spunea...

Vezi, de aceea personal, sunt putin sceptica in ce priveste adevarul cu privire la acesta intamplare.Posibil sa fie o diversiune in a se actiona tot impotriva libertatii.Rezultatul este insa acelasi, desigur si, intrebarea mea:de ce trebuiesc sacrificate fiinte nevinovate pentru interesele altora?
Pana la urma face parte si asta din selectia naturala,nu?
O zi frumoasa!
.

DaenIris spunea...

Nu, nu cred că tu eşti Charlie!
Şi nu glumesc!
Nu cred că vreunul din noi s-ar putea situa în una din cele 2 tabere. Pentru că ele sunt la extreme.

SOmeONE spunea...

Noi cine? Si care tabere?

DaenIris spunea...

Tu, eu... noi, cei care am impărţit peticul acesta de virtual, pentru o vreme.
Chiar te simţi "un" Charlie? :) Pentru că eu nu te-am perceput niciodată ca pe un om dispus să-şi bată joc de convingerile cuiva.

Cea de-a doua tabără e a teroriştilor.

Cum spuneam, după părerea mea, ambii protagonişti ai afacerii au dat dovadă de manifestări extreme.

hera mariana spunea...

! So mi-e dor de tine, de prietenii tăi !

Nima spunea...

Hellooooooooooooooooooooo! E cineva aici?

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)