-

-

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Orfani

                                                                    

A fi om e mai greu decât plumbul pe lume,
Noi nici nume n-avem. Dar câţi oameni au nume?
Ne-aţi uitat în cămin şi ni-i greu şi ruşine,
Mai cumplită, oricum, e uitarea de sine.


Suntem răi între noi, tot ce-i rău ne-răieşte,
Cei mai răi sunt acei ce urăsc omeneşte.
Noi – parinţi nu avem, cum destinul ne arată,
Pe pământ, cei mai mulţi n-au nici mamă, nici tată.


Poate că, între noi, peste traiul de câine,
Sunt cei supradotaţi pentru lumea de mâine.
Şi mai mare ca noi e, oricum, altă rană,
Un popor de orfani, într-o lume orfană.


Adrian Paunescu

                                                     
                                              

3 comentarii:

hera mariana spunea...

Ai o surpriza, sincer oferita pe blogul meu.
Cu drag M.H.

Dan Ioanitescu spunea...

Da, ne dizolvam...

Dan Ioanitescu spunea...

Sorineee... Ce bucurie mi-ai facut!
Arata a premiu! Poti sa faci putin mai mare scrisul cu carota si chiar si morcovul?
Hai ca fac si fitze, acum!
Multumesc frumos! Ar fi cateva bloguri, desigur nu ale prietenilor,unde as plasa premiul. Dar o sa sune a declaratie de razboi daca stapanii lor nu au simtul umorului.
La latina am luat primul patru din cariera mea de elev. Si singurul... Poti te rog sa ma luminezi, ca dictionar roman-latin sau invers, ma rog, nu exista!?

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)