-

-

duminică, 20 decembrie 2009

Nimicuri

                                           
                                                
Cand zambesc ma simt tanar, foarte tanar. Cu fiecare zambet al meu stiu ca am mai adaugat o treapta la scara catre Rai a omenirii. Ca am mai adaugat un ragaz apocalipsei. Ca mi-am daruit mie insumi o sansa...
Nu m-a invatat nimeni sa zambesc. Nici eu nu pot invata pe nimeni. Si atunci, va cer Voua, Oamenilor: faceti-ma sa zambesc cat mai des! Folositi-va de mine! Copiii vostri s-ar putea sa ma imite...                       
                             
 
 
 


38 comentarii:

hera mariana spunea...

Poate nu esti un zimbaret, dar poza asa arata.:)
Ai foarte multa dreptate, cu zimbitul. La mine in casa e sarbatoare cind se ride.:)Multumesc pentru indrumari, ai vazut ca am reusit sa postez poza cu luminari? Tocmai cind terminasem, a intarat si cea trimisa de tine.
O zi buna si azi si miine si mereu cu zimbet!

SOmeONE spunea...

Poza este doar o farama de timp capturat si pus in congelator. Din nefericire, pe zi ce trece motivele pentru a zambi scad drastic.
Nici nu ma indoiam ca vei reusi cu poza. :)
La cat mai multe zambete si tie!

alessia spunea...

Iarta-ma ca eu ti-am produs astazi exact reversul, cred...:(

Avem enorm de multe motive de a zambi, atata doar ca le vedem cu deosebire pe...celelalte. Chestie de educatie.

De ce nu om fi preluat si noi "Ziua Recunostintei"?!? Daca ne-am strofoca un pic, macar o data pe an!, am reusi sa facem liste luuuuungi cu motive de zambet LARG!

Sa-ti fie viata zambareata! :))

DaenIris spunea...

Cata lumina aduce un zambet!!! Asa e, Sorin, un zambet deschide cerul. Si s-ar putea obtine atat de usor, dar noi tare greu ne urnim la surasuri, desi motive se gasesc mai mereu.

Poate e doar o parere, dar in poza, buzele-ti surad, dar ochii par tristi. Sa dea Domnul sa ma insel!
Eu, de fo trei ani, tot genul asta de zambet il exersez.

SOmeONE spunea...

Ochii... Ochii nu intereseaza pe nimeni. Si se poate zambi sincer chiar avand ochii tristi.

Alessia, ba nu, am zambit la remarca ta. Ma imaginam cu o lista in mana,zambind, bifand, iar zambind, iar bifand... :)

Oana Marginean spunea...

Ce ciudat! Pe cat de zambarete ne sunt pozele, pe atat de mare nevoie avem de zambet. Poate asa dorim sa fim perceputi de ceilalti si implicit de noi, din moment ce am ales aceste poze din multe altele.

DaenIris spunea...

Bine. M-am inselat.
Pe mine ma intereseaza ochii. Unii spun ca sunt o fereastra catre suflet, dar daca tu zici...n-am niciun drept sa te contrazic.

SOmeONE spunea...

Iris, nu am spus nici da, nici ba... :)

Oana, ai dreptate. De noi, poate ca nu, ne cunoastem prea bine...
Eu chiar nu sunt deloc un zambaret. Dar ce figura as fi facut intampinand oaspetii cu o fata "stramba"? Macar la inceput sa le dau iluzia ca e totul in regula... :)

DaenIris spunea...

Stiu ce ai zis, Sorin.
Era un raspuns la "Si se poate zambi sincer chiar avand ochii tristi."
Lasam impresia ca vorbesc despre un zambet de complezenta si altceva voiam sa zic. De aceea ai dreptate.
Dar pe mine tot ma intereseaza ochii. :D

SOmeONE spunea...

Si eu intelesesem ca nu te referi la complezenta. Asa ca suntem chit.:))

Dan Ioanitescu spunea...

Murphy zice:
Razi! Maine va fi mai rau! :)
Mai bine zambeste! Iti sade bine! Sincer!

Dan Ioanitescu spunea...

Si-ti promit ca iti voi trimite quintale de bancuri!

Administrator spunea...

Sorineeeee ! :)

Eu sunt om ?
Cica "Va cer voua, oamenilor, sa ma faceti sa zambesc."
Da ce ai ? Esti defect ? :)))

Ia zambeste tu de la tine ca sa imi ramana mie doar povara de a avea grija sa nu te fac sa plangi.
Te scutesc eu de apocalipsa daca tu iti construiesti singur raiul.

Tu trebuia sa fii poet ! :)

SOmeONE spunea...

Dane, nuuu! Promit ce vrei, dar nu ma ameninta! Bancuri imi trebuiesc mie? :)

SOmeONE spunea...

Mariaaaaaa! (Cred c-am pus un a in plus...) :)
Daca tu esti om? Eu asa cred, stii tu, prezumtia de nevinovatie... Dar e posibil sa fii si un software, nu ma mai mira nimic. Cert este ca ar fi un software facut bine. :)
Da, sunt defect. Intre alti defecti. Si ma bucur ca sunt asa.
Auzi, trebuia sa fiu poet... Eu SUNT poet! Si modest, pe deasupra... :))

Administrator spunea...

Dorineeee !
Se iarta, nu cred ca a fost cu intentie. :)

Se ia ? Defectiunea, ca poezia ...
:)

SOmeONE spunea...

Acum imi esti datoare cu un miel... :))

Administrator spunea...

Ia zi-mi, ai ras ?
Zi ca DA !
Dam si mielul, nu-i bai. Veselie sa fie. :)

SOmeONE spunea...

Am ras. Da' la miel nu renunt. Tu (mai) razi?... :))

Administrator spunea...

:))
Eu da. Mielul nu prea. Mai vrei mielul ? :))

SOmeONE spunea...

Sigur ca il vreau. Sau crezi ca mi-e frica de un miel care n-are simtul umorului? Am sa-l gadil (esc?).

Administrator spunea...

Nu il cheama in "escu". :)
Eu tot nu pot intelege de ce nu vrei sa daruiesti un zambet mielului. E clar ca se teme sa ajunga in posesia ta (mai ales ca vin mesele imbelsugate de Sarbatori). Tu nu esti om ? :P
Da la miel un zambet ...

DaenIris spunea...

Hai sa ne distram putin. Carcotesc, in gluma, deci sper sa nu va suparati:

Sorin, renumit Dorin, despre care inca nu stim sigur daca e om, ar trebui sa primeasca de la Maria un miel lipsit de simtul umorului, pe care ar urma sa-l fie pus la masa! Dupa urmatoarele posibilitati:
1. il pune la masa si-l indoapa ca pe curcan pana se ingrasa dupa care ii zice "porcule!" si...tot la masa ajunge, dar in alta ipostaza, rumenita si cu maru'n gura
2."o ia pe scurtatura" si din cauza lipsei de umor, il pune la masa din prima,despuiat de blana, tot rumenit si cu ceva verdeturi pe langa el, ca sa-l invete minte!

Daca, insa, mielul trece cu bine de sarbatori, Sorin zis Dorin va avea menajerie : un miel, indopat ca un curcan, pe care-l va numi "porc" in intentia sa-l scape de urmatoarele sarbatori, cele Pascale.

Ati observat ca mai e putin si vine Craciunul? :D

DaenIris spunea...

erata: "sa-l puna la masa"

Administrator spunea...

Nu suntem suparaciosi, Iris. :)Salutare ! :)

Dorin e numele de cod. :)Misiunea "caramelili", stii.

Era un banc: (off topic, fireste)
- Te gandesti la ce ma gandesc si eu ?
- Cred ca da.
- Porcule !

Daca e OM va renunta la miel. :P Si mielul trebuie sa zambeasca. :)

SOmeONE spunea...

:))
Cate prezumtii negre planeaza asupra mea...
- Ca nu vreau sa rad la miel;
- Ca as fi un software (asta ar fi un bumerang care mi s-a intors contra);
- Ca as fi "capcaun" de miei
Dar nu, scenariul ar fi asa: am sa iau mielul ca pe un animal de companie. E la moda. Nu am sa-l gatesc din doua motive: la bucatarie am doua maini de stanga, apoi fac parte din cei cu gargauni, care s-au fixat pe ideea ca nu le place carnea de oaie.
Avantajele unui asemenea animal de companie sunt multiple:
- nu trebuie sa ai grija sa nu muste pe cineva
- poate constitui nucleul unei viitoare activitati foarte profitabile, care te va propulsa pe scara valorilor sociale (vezi Becali)
- adio grija de a "tunde" gazonul
Nu in ultimul rand, pastrarea la valori inalte a orgoliului personal, prin raportarea sistematica la inteligenta proverbiala a sus-numitului patruped (vezi tot Becali).
Rezulta evident ca, spre disperarea Mariei, care a incercat toate subterfugiile posibile pentru a "se scoate", nu renunt la miel. Singura doleanta ar fi ca mielul sa fie livrat cu pedigree, conditie fundamentala pentru viitorul sau. In caz ca originile sunt modeste, renuntam la pedigree, merge si o diploma pretentioasa. Da' sa fie de stat, nu privata, nu ca ar face multa diferenta de substanta... :))

Anonim spunea...

...sa ma bag, sa nu ma bag, in stilul meu caracteristic?!
Mielul mai are o conotatie, pe plaiurile mioritice, de ce faceti abstractie de ea?

SOmeONE spunea...

Radu, ajungeam si acolo. Poti sa te bagi, dar sper sa cruti zambetele...

Anonim spunea...

sa crut zambetele care lipsesc?
sau pe cele simulate?!
:)
Multam pentru ingaduinta.
Ma retrag pentru ca nu mai vreau sa am dureri de cap.:)

Am trecut sa te salut, ca altadat'.
O zi jucausa.

SOmeONE spunea...

Arivederci...

Administrator spunea...

Sorine, Dorine ...
Maria te place. Mielul te adora. Va veni . :)

Ar-ule !
Sa te bagi, sa nu te bagi, este strict alegerea ta. Vezi ca efoturile mari sunt intotdeauna in "a te scoate" :)De oriunde ai privi. :))

Morala
Oamenilor, aveti grija de zambetele voastre !
Mieii cu mieii. :)

Iris ?

Anonim spunea...

:))Maria
asta este si tinta: ma bag, ca sa am de unde iesi (era o vorba romaneasca cine face si desface, are ce face...pthiu fi'mi'ar bostanul, nu mi-o mai amintesc adliteram).

DaenIris spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
DaenIris spunea...

@Sorin, grozava utilitate ai gasit mielului. Uite, dom'le cum ia nastere o afacere adevarata...
:)))))))))))

DaenIris spunea...

Stai ca iar am scris in dodii. Reiau.

'Na seara!
(Ma luptai cu poetul juma' de zi, de aceea am lipsit)

@Maria: si eu am inteles ca atat Sorin cat si mielu trebuiau sa zambeasca, dar uite ce am descoperit eu citindu-va:

Maria Said on 22 decembrie 2009, 00:17

:))
Eu da. Mielul nu prea. Mai vrei mielul ? :))


SOmeONE Said on 22 decembrie 2009, 00:50

Sigur ca il vreau. Sau crezi ca mi-e frica de un miel care n-are simtul umorului? Am sa-l gadil (esc?).


De aici s-a nascut povestea cu mielului fara umor.

22 decembrie 2009, 15:35

Administrator spunea...

Pai mielul a trecut in cealalta extrema. :)

DaenIris spunea...

nu stiu, Maria. Ai apucat sa i-l dai lui Sorin? Daca nu, atunci intreaba direct mielu'. (Nu unde se duce, ca asta l-a intrebat deja Mircea Vintila. Si inca se mai fac cercetari...)

SOmeONE spunea...

:))

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)