-

-

duminică, 13 decembrie 2009

Leapsha (sic)

                                             
                                             
Am fost "bagat la inaintare"... Asa ca trebuie sa ma conformez, mai ales ca "virusul" are sursa dubla:  OANA si  DAN. La randu-mi, voi urma "traditia si fac sa pice magareatza in curtea urmatorilor:

CRISTIANA, ca prea este serios blogul sau...

MARIANA, careia ii admir spontaneitatea si pofta de nou.


Iata si rezultatul efortului meu filozofic:



Ca sa simt ca traiesc am nevoie de... mult mai mult timp...
E simplu sa ... ba nu, nu e...
E (prea) complicat sa... sintetizezi...
Lupt mereu... din inertie...
Mi-e rusine... da' nu vreau sa mor de foame...
Vreau sa inteleg... dar nu e suficient...
As vrea sa castig... in greutate...
Ma poticnesc mereu... cam atat...
Ma simt batran cand... am timp...
Ma simt copil cand... vreau...
Ma plictisesc de moarte cand... ma gandesc ce mult tine...
M-am impacat cu gandul... el cu mine nu...
Mi se pare ca am inceput... cu sfarsitul...
Nu stiu cand... si nici nu vreau...
Ii ascult pe cei care... nu am cum sa-i evit...
Mint cei care...deschid gura...
Cel ce iubeste... Dumnezeu sa-l ierte...
Cel ce este iubit... a vazut prea multe filme...
Nu mi se pare deloc absurd... sa sustin ca e absurd...
Nebun este cel care... da sah la rege...
As vrea ca Mos Craciun sa-mi aduca... mai cu nadejde...                                

                                           
                                                         


                                                
                                                             

13 comentarii:

Cristiana spunea...

Sorin, draga Sorin !!
Am zis ca nu mai fac!! da'ce sa fac?! Ce mai incolo'ncoace... mai fac!! Ca este prea mare tentatia... toate cuvintele sunt alese pe spranceana!!
Mi au placut si cele scrise de tine!!! Eu sunt mai cascada din fire, mai cu multul!! dar apreciez mult esenta!!
Aaaah!! la munca!!

SOmeONE spunea...

La munca, la munca!... :)

hera mariana spunea...

Multumesc, mi-ai dat de lucru si imi place. Nu ca nu am ce face, tocmai am finalizat o pictura.
Dar nu stiu daca am inteles bine, trebuie sa completez si eu efortul tau filozofic? Eu am creat un link, am scris si eu, dar cind sa-l postez, m-a oprit desteptul si mi-o zis ceva in engleza de m-am pierdut.La mine l-am copy, dar nu-i aranjat asa frumos si in alta culoare... nu-mi place ce o iesit...Sunt o incepatoare rea...

Cristiana spunea...

Gata si io!!!
Acum ma duc sa mananc caci, asa cum ti-am raspuns si acasa la mine... am scris pe nerusuflate si nemancate!!!!
Da' a fost frumos!! Cel putin eu ma simt asa de bine, incat nu mai conteaza nimic acum !!!
Iti doresc si tie toate-toate cele bune !!!
Cu drag, Chris

Dan Ioanitescu spunea...

Dragii mei,
Suntem cu totii niste victime ale unui obicei asemanator cu cel al elevilor de liceu.
Nu vi s-a parut ca seamana foarte mult cu un "oracol"?
E a doua leapsha pe care o luam anul acesta, pe a treia oricand o fi ea sa se arate eu o s-o refuz politicos.

Cristiana spunea...

Dănuţule, victimă-nevictimă, eu azi m-am simţit în al IX-le cer!! Şi să ştii că mi-am făcut procese de conştiinţă că te-am refuzat odată, mai de mult... dar recunosc că aveai dreptate când sesizai că am inspiraţie doar când sunt obosită rău de tot !!!
Nu este asta de acum atat de reusita ca prima... dar eu m-am simtit bine!! Si m-am simtit bine si ca mi-ai zambit si tu, si Sorin pe ziua de azi!! Dupa teroarea de ieri de la serv., cand am fost singurica pe cateva etaje in mijlocul fumului de la un incendiu care, har Domnului! s-a stins din proprie initiativa.. dar cu directori claie peste gramada, cu oameni chemati de acasa...
Asa caaa.. bine e sa te destinzi uneori!!! Asa caaa..!
freee huuuugggggsssss!! :)))))

DaenIris spunea...

Imi aduci aminte de un amic care are un talent remarcabil sa spuna ceva care pare esential despre el dar, de fapt, sa te plaseze intr-o mare ceata. Adica,constati ca te-a adus intr-un punct care deschide, simultan, 1000 de variante si posibilitati. Vorba-ceea, astepti un menu fix si te trezesti cu cel mai variat bufet suedez! :D

SOmeONE spunea...

Acuma nu stiu daca era de bine sau de critica, dar cred ca ai punctat bine. Pe de alta parte, eu ma incred prea putin in ceea ce spun oamenii despre ei insisi, mai ales in virtual... :)

DaenIris spunea...

E de bine. Eu ii admir stilul. E o adevarata arta. Uneori ma necajeste, dar sfarsesc prin a ma amuza de dibacia lui de a construi labirinturi si de a inchide informatiile in o multime de sipete. Gaseste calea de a spune ceva fara sa-ti releve acele lucruri pe care nu doreste sa le impartaseasca. Conversatia arata asa: 2 cuvinte si restul...necunoscute. Ori "il percepi" dincolo de cuvinte, ori crezi ce vrei - pe riscul tau, ori intelegi ca refuza sa-ti spuna acel lucru si ii respecti dreptul la intimitate.
Da'mi-e imposibil sa ma supar pe el.

SOmeONE spunea...

Trebuie numaidecat sa-l cunosc! Poate facem schimb de experienta. :D

DaenIris spunea...

:) E mai retras din fire si, intr-un fel, mi-ar fi jena sa-i marturisesc ca am povestit cuiva de el. Desi au fost doar generalitati.
Daca chiar vrei, atunci o sa-mi iau inima in dinti si o sa-l intreb daca doreste sa vorbiti. Dar o sa fiu fooarte rusinata cand o sa fac asta.

SOmeONE spunea...

Multumesc, glumeam... Si nici eu nu sunt prea expansiv din fire. :)

DaenIris spunea...

Uffff, bine! :D

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)