-

-

miercuri, 23 decembrie 2009

:)








                             
                    

7 comentarii:

Cristiana spunea...

Draga Sorin,
Coroana cu radacini m-a apropiat de tine si prin ea ti-am cunoscut sinceritatea! Impartiali sa fim poate este o dorinta prea mare, dar sinceritatea ta a dezvaluit-o de la bun inceput: suntem doar oameni, suntem atat de impartiali cat putem sa ne straduim sa fim!!
Eu iti doresc sa iti pastrezi si sinceritatea,si profunzimea cu care te simti pe tine insuti, iar toate celelalt cred ca le vei obtine asa, simplu si frumos!!
La multi ani frumosi, voiosi, sanatosi!! Sarbatori fericite!!
Cu drag, Cristiana

Dan Ioanitescu spunea...

Sorine,

Sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca dorintele cele mai ascunse! :)
Multumesc frumos pentru cantecel!
Un Craciun frumos !

scolareii spunea...

Vine Craciunul! Ihuuuuuu!
Merry Christmas!

Anonim spunea...

Sorine, am trecut sa te salut!
Liniste prin casuta ta... lipsesti!
Am sa-ti fac si o urare:
LA MULTI ANI cu sanatate, fericire si iubire.
Fie ca anul ce vine sa-ti aduca ce-ti doresti.
LA MULTI ANI!

Administrator spunea...

Sorine-Dorine !:)
In anul ce vine
Sa ai numai bine
Si daruri divine !

DaenIris spunea...

La multi ani, Om Bun!
Cat mai multe zambete ca cel din fotografie!
Sa ai parte de frumos, de impliniri, de sanatate, belsug si liniste.
Cu drag,

SOmeONE spunea...

Multumesc tuturor pentru urari. :)
Va doresc si eu un an mai bun si mai fericit!

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)