-

-

miercuri, 16 septembrie 2009

O fi grav?...

                                                                                                                   Cateodata, imi vin in minte niste imagini, cine stie de unde... Cat as fi de suparat, ma fac brusc sa hohotesc, un ras spontan, incontrolabil. Acum doua minute, nu stiu de ce, mi-am adus aminte de persoanele care te pupa pe obraz si, intr-un gest reflex, imediat te sterg pe locul respectiv. Folosesc pentru aceasta degetul mare al mainii, cu celelalte degete inchise si sprijinite pe obraz. Nu stiu de ce, mie mi se pare extrem de hazlie aceasta obisnuinta. In acelasi timp, persoanele care il practica, probabil involuntar, imi inspira simpatie. Sunt sigur oameni spontani si cred ca si de nadejde... :)

        

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)