-

-

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Cuiul lu' Pepelea

                                 

Iar am descoperit apa calda... Nu, nu are nimic de-a face cu boilerul din postarea precedenta. Doar ca am vazut ca subiectul e prea putin abordat, desi sunt sigur ca, macar o data in viata, fiecare s-a intrebat: ce-o fi dom'ne in capul parintilor atunci cand pun doua nume copilului?!!
Lasa-i p'aia de se imbizaresc cu chestii exotice, Coco-Chanell, Melchiore sau... Clementin! Clementin?!! Va dati seama?!! Totusi, pe astia ii mai crezi cumva. Dar doua nume? La ce bun? Una din posibilele explicatii ar fi ca onoratii viitori propietari de nou-nascut nu au reusit sa dea la pace. Adicatelea, ea s-a fixat pe Fernando. Iar el pe Gicu, ca asa il chema pe bunica-su' al de muri la '44. Si ca e traditional. Compromis? Bate palma! Gicu-Fernando sa fie! Poti sa zici ceva de gustul omului? Nu, da' pot sa intreb: copilul la ce nume va raspunde? Ca nu cred ca ma-sa' il va striga Fernandel, iar tat-su' Gicuta... Sau dau cu zarul?
Stai ca m-am luminat!! Ie-te de ce pe-o gramada de oameni ii cheama Gicu-Fernando sau Ioshka-Arthuro, au de-acuma 45 de ani, dar toata lumea ii stie de... Bebe. Sau Puiu!...
Al dracului d. Mitica!
                    
                              



Radu Gheorghe - Broasca testoasa
             
                        

13 comentarii:

DaenIris spunea...

Ha, ce umor teribil ai!
Cam aşa cred că se întâmplă, cum spui. Oamenii au prostul obicei să se gandească mai mult la preferinţele lor decât la felul în care va purta acest ponos copilul lor, intreaga viaţă. Săracii! (şi unii şi alţii)

DaenIris spunea...

Iar melodia postată e...n-am cuvinte. O ador! :D

SOmeONE spunea...

Am uitat sa ma iau de aia care scriu in acte direct diminutivul: Ionescu Gheorghita, Cristinel, samd... Si mai pretind de la copil sa se maturizeze... :))
Melodia asta mi-a provocat scranteli de limba. Radu Gheorghe este si un poli-instrumentist virtuos, pacat ca nu a facut o cariera din asta.

DaenIris spunea...

Obişnuiam să merg la spectacolele lui Radu Gheorghe şi în majoritatea avea o scurtă reprezentaţie de om-orchestră. Era uluitor.

Dan Ioanitescu spunea...

Sorine,
Intrebarea aceasta mi-am pus-o si eu si chiar am intrebat. Iata cateva dintre raspunsurile date de parinti:
-nasul a vrut un nume si noi am vrut alt nume.
-s-a nascut de sfantul cutare dar noua ne-a placut si...
-i-am dat un nume ortodox si unul international (catolic, dupa caz evreiesc) ca sa-i prinda bine mai tarziu.
-mie mi-a pacut un nume iar sotului/sotiei alt nume.
-i-am dat doua a sa-si aleaga unul mai tarziu, care crede ca i se potriveste.

Pe 27 am fost la botezul copilului, Stefan Alexandru Spiridon Popescu. Na! :) Si-acum ca sa-ti explic: Stefan ca a fost botezat in ziua de Sf. Stefan, Alexandru ca asa il voia muma-sa, iar Spiridon pentru ca era la biserica Sf. Spiridon botezul, al carui popa a avut ceva influenta religioasa in nasterea copilului.
Bietul!:)

Anonim spunea...

hi, hi, hi
:)
Ce reliefeaza aceasta tema?
Faptul ca dorintele adultilor sunt precum dorintele copiilor!
Diferenta este ca dorintele adultilor sunt puerile, iar dorintele copiilor sunt mature (de cele mai multe ori).

SOmeONE spunea...

:)) Dane, pai copilul asta o sa fie cineva. Asta nu isi va scrie initialele, o sa isi faca o stampila. Cu sigla! Nu va mai fi o simpla persoana, ci o institutie!
In Italia, prin luna lui noiembrie, este o sarbatoare mare a catolicilor, se numeste Ziua Tuturor Sfintilor. Imagineaza-ti pe nenorocitul care va avea sansa de a fi botezat atunci, avand niste parinti "grijulii" ca cei cunoscuti de tine... Certificatul sau de nastere va contine cateva pagini, dactilografiate marunt. Eventual, un papirus.
A zis bine Radu...

SOmeONE spunea...

He, he... Iarta-ma, dar nu ma pot abtine: cam care ar fi contributia religioasa a respectivului parintel la nasterea copilului? Asa cum ai scris, mie mi-a fugit imediat gandul la povestea cu Duhul Sfant... :))

Anonim spunea...

Sorine, am trecut sa te salut!
Ai dat cu absentatul in viata ciborgilor, asa ca am venit sa te intreb: esti ok?

O zi faina sa ai, sanatos sa fii si sa ne dai de veste despre tine.

DaenIris spunea...

Ce făcuşi bre?!
Ai expulzat mutrisoara zâmbăreaţă şi ai înlocuit-o cu una care îmi inspiră un "dreapta-mprejur, că s-au furat cam multe prin zonă!"
Sau ai dorit să cadreze cu broasca ţestoasă plimbată p-acilea de Radu Gheorghe (chiar, care îi e numele şi care prenumele mai susnumitului om-orchestră, ăăăă?!)
Lasând gluma, sper că eşti bine.

SOmeONE spunea...

Sunt Ok, multumesc! :)

Emme spunea...

melodia de la sf.. o cant la chitara :x este superba :x asta fiind in cls a 6, acum a 8)

SOmeONE spunea...

Emme, multumesc pentru vizita. Da, melodia este nemaipomenita,simpla dar captivanta. :)

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)