-

-

marți, 27 octombrie 2009

SUFLET REGĂSIT

Ascunzi durerea prin surâsuri,
Sub lespezi grele şi obscure
Te zbaţi cu aripi de oţel,
În freamătul de ani pierduţi
Plângând la malul de-amintire,
Cu lacrimi grele din gheţari
Curbate dens pe-obrazul dur.


Îti biciui tâmpla cu-ntrebări,
Fără răspuns şi totuşi cauţi,
Nimic din sens nu ţi-e de-ajuns
S-acoperi nopţile de plumb
Şi ziua despicată-n zări.


Aruncă masca şi acceptă,
Iertarea ce te-a înălţat
Pe culmi de zgură dar curate
Priveşte-ţi ochii şi te-ntreabă:
De ce-ai plătit moneda urii
Şi inima ţi-ai întinat-o?


Suflet hoinar de anotimpuri,
Izvorul cald ţi l-ai curmat
Dar azi împacă-te cu tine,
Înnobilează iar trecutul
Şi tot ce-n urmă ai mocnit,
Îngroapă-ti setea sub fântâni
Dezleagă lanţul indignării.


Îţi văd floarea de colţ din suflet,
Şi licărul schimbat din ochi
Ştiam că vei putea învinge
Gheţarii ce te-au rătăcit,
Ai inima cât universul
Şi stele blânde prinzi în mâini
Cu ele-ţi semeni iarăşi viaţa
Că-ţi este dat doar să iubeşti...


Luminita Ciuraru

2 comentarii:

SOmeONE spunea...

Este mai putin uzual sa dedici cuiva tocmai o creatie de a sa. Eu am sa fac aceasta exceptie, pentru a-i reaminti curajul pe care l-a dovedit pana acum si pe care s-ar parea ca l-ar fi ratacit... Am ales acest mod pentru a inlocui banalele stereotipuri folosite in aceste cazuri... :)

Edelweiss spunea...

Aripile

Am întrebat fiecare râu
pe care l-am iubit cu ochii,
am întrebat fiecare nor
pe care l-am atins în zbor
cu mâini şi paloare de basm,
am întrebat fiecare val învolburat
ce-şi sparge valurile de malurile mele,
am întrebat palmierii cu plete lungi
ce-mi şopteau balade-ndepărtate,
am întrebat răsăritul şi zarea
în care mi-am lăsat vălul minţii să zboare,
am întrebat măslinii necopţi de iubire
cu miros de crud şi de mare,
am întrebat crestele munţilor
cu braţe de pini şi uitare,
am întrebat liniştea şi timpul
ce-şi ia tribut fără vină,
am întrebat… unde-mi sunt aripile mele?
şi toate... mi-au răspuns la fel. ( autor - Edelweiss )

O surpriza frumoasa...am meditat la aceste versuri si la trairile de atunci ... ma intrebam, unde sunt acele trairi si acel curaj? Multumesc mult. Simt - Two steps behind...desi "auzul" imi slabeste destul de des in ultima vreme, iar pasii din urma sunt doar un ecou indepartat, apoi "dioptriile" nu mai sunt potrivite si nu mai vad binecuvantarile din viata mea.

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)