-

-

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Decalog personalizat

1. Sà nu te (mai) imprumuti la bancà! (Daca deja ai facut-o renuntà sà faci copii! Dacà deja ai fàcut, nu te mai obosi sa respecti celelalte porunci...)


2. Sà nu asculti manele in Van! (Exceptie fac Coupè -urile si Suv -urile cu trapà, obtinute fàrà a viola comandamentul n.1!


3. Sà nu te culci pe urechea lui 2012! Da' nici pe a lui Corut! Nici pe a Omidei! (Urmàtoarele treizeci de pagini au fost omise din cauza asemanàrilor cu rezultatele gàsite. Doriti sà se afiseze toate rezultatele càutarii?  Yes - No )


4. Sà nu consumi sare, zahàr sau gràsimi !


5. Sà nu votezi!!!


6. Sà nu emigrezi in càlduri! Nici in Franta, daca ai stat mai mult la plajà...


7. Sà nu omori! (Bine, hai, doar cainii ne/comunitari si pisicile care atenteazà la stabilitatea drobului de sare...)


8. Sà nu-ti faci chip catodic, LCD, plasmà, 3D, holografic! (Emanatorul isi rezervà dreptul de a completa lista in functie de eventualele progrese ale tehnologiei.)


9. Iubeste-ti aproapele! De cat mai de departe!


10. Nu cumpara Dacia Duster!

17 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Minunat decalogul tău ! Îl respect în proporție de 80%.
Din păcate, am făcut un împrumut la bancă și am și un copil...
P.S. Nimic despre prietenie ?

SOmeONE spunea...

Serban, imi era dor de tine! :)
Chiar daca, din cele ce imi spui, esti pierdut... :P
Totusi, continui sa vorbesti de lucruri sfinte: Prietenie! Aceasta este cumva ca si OZN -urile, cativa le-au intrezarit, altii au auzit povestindu-se, si mai multi sunt ferm convinsi de existenta lor. Din pacate, mai nimeni nu se poate lauda de a le fi "atins" in mod fizic. In ambele cazuri sunt doar doua explicatii, niciuna imbucuratoare: ori asa ceva este doar o frumoasa si incitanta legenda, ori cover-up -ul este aproape de perfectiune... :)

Anonim spunea...

:)))
Văleu, seamănă a lege dictatorială.
Da' cu Duster ce ai, că mie-mi place.
:)))

SOmeONE spunea...

Da' ce, decalogul orighinal e vreun exercitiu de democratie?...
Ai cumva intentia de a te tocmi?! :))

Anonim spunea...

Cu tine? Da' ce, am înnebunit?
Never!
:))))))

Anonim spunea...

Serios, acu'.
Vechiul decalog avea menirea să apere comunitatea de abuzuri. Cu condiţia ca toţi să-l respecte.
La al lu' matale, dacă n-ar fi personal ci extins, aş avea oarece păsuri.
Dacă cu legile nr. 1,3,4,5, 7(fără adăugirea din paranteză!) şi 8 sunt de acord, la legile 6 şi 10 nu pricep care-i problema.
Legea 2 mă contrariază. Ce-mi pasă mie ce ascultă omu' în van-ul, suv-ul sau coupe-ul lui, câtă vreme ascultă sotto voce?
La 9, aş spune că depinde de "aproape". Mai exact, depinde de cât de aproape e el de tine.
:))

SOmeONE spunea...

Inainte de a continua trebuie sa precizez ca respectivul Decalog este o parodie si ca atare trebuie citita. Unele legi deriva din convingerile destul de subiective ale subsemnatului, altele incearca sa ilustreze anumite tendinte generale, si acestea supuse unei largi marje de eroare din punct de vedere perceptiv.
In ce priveste legea n.2, ideea e ca Van -ul, dispune de o instalatie de sunet slaba, fiind el conceput in scopuri lucrative, ca unealta a muncii, mai precis. Chiar si cu geamurile deschise si sonorul "la blana", este putin probabil ca intensul mesaj cultural sa poata fi perceput la justa sa valoare (decibel). Situatie care se schimba radical in cazul categoriilor specificate (nu intamplator am mentionat obligativitatea trapei la Suv), unde, in afara mesajului clar si inechivocabil (cel acustic) este prezent si cel subliminal. Restul il va face descendenta noastra genetica care ca si in cazul "stramosului comun" de la zoo, ne predispune la un puternic impuls de emulatie. Din pacate, foarte rar in directia justa...

Anonim spunea...

Te asigur că am abordat decalogul ca pe o glumă, nicium altfel. Ar fi fost culmea!
:))

SOmeONE spunea...

Eh, m-a indus in eroare "Serios, acu'". :)

Anonim spunea...

Era doar o analiză pe text. Căutam "logica".
:)

Ramona spunea...

1,4,5 si 9 - le incalc cu perseverenta, deci sunt o cauza pierduta.:)
Sa nu emigrezi in calduri??

SOmeONE spunea...

:)
Ramona, "in calduri" face referinta la perioada de rut a animalelor si la anumite episoade care au dus la formarea unei imagini nu tocmai magulitoare a confratilor nostri emigrati prin diverse parti ale lumii...

hera mariana spunea...

So,
am intrat la bănuieli!

SOmeONE spunea...

:)
Anume?

hera mariana spunea...

Anume că TU eşti un posibil FAUSTINUS! :)
Că eşti un scriitor ţi-am mai spus anul trecut!
Dan a zis ...:)

SOmeONE spunea...

:)
Regret, dar trebuie sa te dezamagesc si pe tine si pe Dan. Am folosit mereu, atat in real cat si in virtual, cate o singura identitate, nefiind predispus de la natura cu personalitate multipla. Nu stiu daca Faustinus este un scriitor caci nu l-am citit (dar acum am sa o fac) insa cu siguranta eu nu sunt decat unul care-si mai da in stamba pe aici in mod diletant, din ce in ce mai rar, dealtfel. :)

hera mariana spunea...

:)

Trimiteți un comentariu

Facem asa: tu combati ideea, eu raspund la fel. Ca pe orisicare, referirile la persoana mea au darul de a ma irita. Ma rog, cele defavorabile... :)

 
Sunt un copac paduret care incearca sa ofere fructe cat mai gustoase calatorului . Nu pretind nimic in schimb, am doar o mare rugaminte: sa facem astfel incat licentele si ISBN -urile sa devina niste chestii primitive, depasite. Multumesc! :)